Another World - Kapitel 14

"Where's the toilet?!" nästan skrek jag samtidigt som jag hoppade upp och satte handen för munnen. Harry tittade oroligt på mig.
"Uhm.. the third door to the left." sa Liam, Lou och Savan var för upptagna med spelet.
"Harry, your time to record." hörde jag en röst skrika medans jag sprang till toaletten. Gud, vad händer med mig?
"Ange, are you okey?" sa en röst utanför toaletten, Louis. Ärligt talat, jag vet inte.. Ena sekunden mådde jag bra, och hade as kul med killarna. Nästa satt jag på golvet, med huvudet över toan och spydde. Riktigt nice.. "Ange, answer! Are you okay? What happend? Open the door!" fortsatte han. Jag sträckte upp handen och låste upp, fortfarande sittandes över toan. Lou satte sig ner brevid mig. Jag tittade på honom, med tårar i ögonen. "Why are you crying babe?" sa han tittandes oroligt på mig. Jag log lite vagt, det var roligt när han kallade mig babe. Han har flickvän, jag pojkvän, ändå så sa han ofta babe. Eller iochförsig, Lou kallade alla babe, haha. En gång sa han tillochmed babe till min mamma... Det var lite awkward, men sen så asgarvavde alla.
"Well, it's not the funniest thing to puke. Is it?" lite elakt jag vet... Han log bara. 
"But, why are you puking? Food poisioning?"
"I don't know... But I've only eaten an apple today, so it's probably not food poisioning." jag kände hur det va på gång än en gång. Jag lutade mig snabbt över toan och Lou tog mitt hår i en toffs. Han var så snäll, jag skulle nog säga att han var en av mina bästa vänner... Även om vi knappt känt varandra i en månad. Vi hade liksom klickat direkt. 
"Sorry about that..." 
"It's okay, you can't help it right?" log han. Jag spolade och satte mig mot väggen brevid honom. "But, if it's not food poisioning, then what is it...?" jag ryckte på axlarna. Vi satt båda tysta ett tag, och tänkte. Vad var det? Inte matförgiftning, så vad annars? Jag kanske bara mådde dåligt, magsjuka..? Helt plötsligt nästan hoppade Lou till. "What?" frågade jag.
"Maybe..." började han. "Maybe you're pregnant...?"
"No! Ah ah! I'm NOT pregnant!" sa jag snabbt. Jag var inte gravid! Nej! No way! 
"But how can you be sure?"
"I just am. I'm not pregnant. I can't be!" jag klev upp från golvet och började gå runt i det lilla rummet. Gravid? Jag? No way. Omöjligt. Louis tittade på mig med en menande blick. "I'm not! Okay? We've used protection every time! So just drop it Lou." sa jag och stormade ut ur rummet. Jag kan inte vara gravid. Vart fick Louis ens det ifrån? Nej, jag är inte gravid. Så är det bara. 
"Angie! Wait, I'm sorry!" skrek Louis efter mig men jag brydde mig inte. Jag tittade inte vart jag gick och jag gick in i någon. Harry. 
"Babe? What happend? Are you okay?" frågade han och lyfte upp mitt huvud. Han såg orolig ut. Jag däremot, tittade bara på honom med arga ögon, nästan elaka och nonchalanta.
"I'm fine." sa jag och gick förbi honom, in till rummet där alla satt och tog min väska, sen gick jag ut. Både Louis och Harry skrek efter mig. Jag orkade inte med dom just nu. Inte med någon. Det gick dock inte så bra.. Jag glömde alla skrikande tjejer utanför, great. Direkt när jag kom ut skrek dom. Några skrek mitt namn, men nej, jag orkade inte just nu. Jag ville bara till hotellet. Jag fortsatte gå och några tjejer sprang efter mig. 
"Omg! Hej Angie! Du är jätte fin! Kan vi få ta en bild?!" sa dom, jätte glada. 
"Sorry tjejer, jag mår inte bra just nu. Förlåt." sa jag och fortsatte gå. Varför var jag så elak? Gah! Aja, jag kan inte göra något nu. Jag gick mot hotellet snabbare än någonsin förut. Gravid? Nej... 
 
Harrys pov. 
 
Angie just ran out. Why? And she sorta ignored me. Why? "Lou, what did you talk about in there? Why is Ange upset?" I asked Louis, who stood right next to me, looking as shocked as me.
"We just thought about why she puke..." 
"And? Why is she upset?"
"I asked if she might be..pregnant.." What?! Pregnant?! 
"No, she's not pregnant! Where did you get that from?!" 
"I don't know... She puke, and she's been really emotional lately? I don't know, I was wrong. Just forget it Haz." he said and walked inside the studio. Pregnant? No, she can't be... Or can she? No, we've used protection.  No, she's not pregnant. Period. 
You wanted drama? You got drama! ;D
Haha, sorry om det blev skit. Jag kände att jag va tvungen att skriva ett kapitel. Japp.. Bye. 

anonym skriver:

snälla skriv ett kapitel till


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar