Another World - Kapitel 20


"Harry, I'm wearing a pair of sweats and my hair's a mess and I've got no make up. I look like a train wreck." sa jag och Harry skakade på huvudet.
"No babe, you look amazing! With make up, without make up. A fancy gown, sweatpants. It doesn't matter. You always look gorgeous!" sa Harry och jag kunde inte motstå att hoppa på honom och kyssa honom. Hur kan man inte?! Hur fan fick jag en sån underbar pojkvän? 
"I love you!" sa jag och kysste honom än en gång.
"Ange. Baby. We're here." hörde jag hur Harry mumlade och snart kände jag två väldigt bekanta läppar på min panna och ett stort leende smög sig fram på mina läppar. Jag öppnade ögonen och tappade hakan! Shit, det var jätte, jätte stort! Och jätte fint! En massa, stora fönster, en stoor balkong med vacker utsikt över sjön. 
"Wow, it's beautiful.." muttrade jag med världens flin på läpparna. Hur fan hittade Harry ens hit? Jag gick in i huset och wow! Wow, wow, wow! Det fanns en stor eldstad vid ena väggen, med en stor päls-plät/filt liggande framför. Ett stort finns matbord med matchande stolar och köket var enormt! Med gråa skåpsluckor av sten, det samma med diskbänken och köks ön. Jag gick upp för de tre trappstegen, som låg precis innan köket och fortsatte in mot sovrummen. Holy crap! Två stycken, både lika stora som hela vårat vardagsrum(+lite till) hemma i London. Det stog en säng i mitten, vit, med 'gardiner' runt om och sen en stor trä-färgad garderob vid väggen, en byrå i samma färg, med en platt-tv stående där på, plus lite tavlor och nån stol här och där, och en stor väggs spegel! Kunde det bli bättre? Tror inte det! Jag hörde hur Harry kom in i rummet när jag stod och tittade ut över sjön, och horisonten - perfekt utsikt här också. Även fast solen stod mitt på himlen, såg det ändå på något sätt ut som om det var solnedgång/soluppgång.
"It's beautiful!" sa jag och vände mig om mot Harry, som log och kramade om mig.
"Yeah?" han släppte mig, leende och jag log ännu större.
"Yes! Can we move here?" log jag och gjorde 'crazy eyes'. Harry skrattade och kysste mig på pannan.
"Hey, I was serious!" han himlade med ögonen och jag skrattade till lite. Jag vet inte riktigt varför.. Det kändes bara så bra här. Så fridfullt. Så vackert. Så..hemma.
"So, what do you wanna do first? We've got the whole weekend." log Harry som vi gick ut till bilen och hämtade grejerna.
"Uhm... what about... we, go swimming?" log jag och ställde ner en väska på golvet. Den var liten, och snart kom Harry med resten. Han insisterade på att bära dom. Boys you know?
"Sounds great." pustade han ut och jag log. Jag satt mig på golvet och började rota igenom resväskan. Varför lyckas man alltid packa så jävla mycket saker?!
"What are you doing babe?"
"Looking for my bikini..." mumlade jag och slängde min rosa One Piece över axlarna så den landade på soffan, kunde vara bra att ha ikväll.
"You know.." började Harry. "You could just bath naked.." fortsatte han och hans cheeky leende kröp sig saka fram på hans läppar. 
"You wish." sa jag och himlade med ögonen. Sen gick jag in i ett av somvrummen och bytte om till min gula bikini. Det såg jäkligt bra ut med solbränd hud, och ljus gul bikni! 
Förlåt att det var så kort, och förlåt för att det tog sån tid. Och tack till alla som fortfarande tittar in här, wohoo! :D Haha :) Men jag tänkte testa en grej och se om det går?
Så, nu vill jag ha minst 3kommentarer för att nästa kapitel ska komma upp ;)
 
Update: Nästa kapitel kommer upp imorgon(4 sep) :)

Ida skriver:

Du är så bra på att skriva! Jag fangirlar varje gång jag läser det du har skrivit! :)

nova skriver:

den här fanficen är så himla bra,och romantisk du borde bli författare!!!!

klara skriver:

meeerrr!!! Du är så himla bra på att skriva!!!:D

Cissi skriver:

Så himla bra! längtar tills nästa kapitel!

Sofia skriver:

Så himla bra!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar