FAL + info(bortförklaringar, haha).

Som ni ser blir det Here We Go Again Forgiveness And Love jag fortsätter på! Woho! Är glad att ni gillar den, för jag personligen älskar den(och jag hoppas att ni också/snart gör det också)!! Erkänner att den kanske inte varit såå intressant hittils(kanske de två sista kapitlena) men det blir bättre, trust me!
Och ni som röstat nej, sorry. Men hoppas att ni fortsätter läsa novellen, ge den en chans liksom? ;) 
 
Sen, nästa kapitel får vi se när det kommer. Senast i helgen, för i veckan måste jag fixa julklappar, äntligen träffa min kompis(har inte träffat henne på typ en månad, saknar henne!!) och sen om jag känner Nadin rätt så kommer vi väl göra saker efter skolan, haha! Och nu kanske ni tänker; "Men det verkar ju inte viktigt? Varför kan du inte skriva?" Men det är ju sista veckan innan skolan slutar, sen Christmas(woo!), så jag orkar inte stressa och skit. Ska göra mitt bästa dock.
 
Okej, men nu ska jag fortsätta titta på RAW(så jävla roligt, dör av garv!!). 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar