Another World - Kapitel 11

"What? An angel? Hold on, why am I getting to know this now?! Omg congratz!" sa Mila och kramade mig också. "Thanks, like I still can't believe it... I'm an angel, for Victoria Secret Fashion Show! Together with Adrianna Lima, Heidi Klum, Miranda Kerr, Karolina Kurkova, Chanel Iman and so many others! Holy shit!" 
 
 
Efter att vi suttit och snackat om Victoria Secret ett tag kände jag att det var dags att byta ämne.
"So, how's it going on the guy view?" frågade jag Mila, och log stort. Hon hade alltid varit populär bland killar, och jag förstår varför; hon är as vacker! 
"What do you mean..?" försökte hon.
"Ah Mila, don't try to fool me! I've known you since we were kids, and I right as I saw you today, I knew that something was diffrent. So, who is it? Somebody I know?" frågade jag och hon rodnade. "Oh my god! It's someone I know! Who is it?!" nästan skrek jag, waaay to exided
"Actually, both of you know him..." sa hon och både mina och Harry ögon blev lika stora som pizza fat. 
"But wait..." började Harry. "The only guys we both know is the boys.."
"No way?! Omg Mila! Tell me! Who is it?! Zayn?! Niall?!" hon rodnade bara mer och mer, gud va gullig hon var när hon rodnande. "Come on babe! I'm not gonna stop before you tell me!" sa jag skrattande. 
"Okay, but promise to not tell anyone! Okay? Like, I like him, but I dunno about him.." sa hon och vi lovade. "Okay..it's..Zayn." sa hon tyst och jag gav ifrån mig ett litet skrik, så alla tittade på oss, men det var okej.
"OMFG! Awh! I'm so happy for you babe!" sa, nästan skrek, jag. Och så höll jag på ända tills vi var tvugna att gå. 
"So, can we like meet tomorrow?" frågade jag Mila menas vi stod utanför Starbucks, Harry hade sina händer på mina höfter. Det kändes så skönt, det var en obeskrivlig känsla.
"Sorry babe, I'm going back to Holmes Chapel tomorrow for a few day, but after that?" frågade hon och vi kramades om, dags att gå. Jag nickade och hon krama om Harry också. 
 
"So, 1000pounds on Victoria Secret ey? And I haven't got to see anything?" sa Harry och log sitt kända snea leende medans vi gick hemåt.
"Well, maybe if you're nice you'll get to see them tonight." sa jag och retade honom lite. Han log igen och stannade och kysste mig. 
"I love you Angie." 
"I love you too Haz."
Ledsen att det blev så kort, men jag skriver mer idag! :) Klockan är ju 4 på morgonen... ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar