Another World - Kapitel 12

"So, 1000pounds on Victoria Secret ey? And I haven't got to see anything?" sa Harry och log sitt kända snea leende medans vi gick hemåt.
"Well, maybe if you're nice you'll get to see them tonight." sa jag och retade honom lite. Han log igen och stannade och kysste mig. 
"I love you Angie." 
"I love you too Haz."
Harry öppnade dörren till lägenheten och när vi kom in satt alla killar där, plus Eleanor och Danielle. Eller tja, Dannielle sov lutandes mot Liams axel i soffan. Dom är så söta! Niall satt i soffan en bit ifrån Liam och..åt chips eller nåt. Why am I not suprised? Lou, Zayn och El satt vid köksbordet. 
"Hey guys!" sa Harry och slog sig ner vid bordet, jag satte mig i hans knä. Dom sa hej och började prata om onödiga saker, som vanligt. El dock halvsov mot Lou's axel. 
"Annie, what are you looking at?" sa Zayn efter ett tag. Jag hade nog stirrat på honom ända sen vi kom hem, med världens största leende på läpparna. Jag vaknade upp ur transen och börjde som vanligt direkt prata.
"So Zayn.." började jag och han tittade på mig med ett leende. "How's it going with the girls? Anyone special you're seeing?" sa jag, med världens största leende. 
"She told you?" sa Zayn med det blyga leendet han är känd för. Både jag och Harry nickade. 
"What?! Zayn, you've got a girlfriend?! Why haven't you told us?! Omg, omg, congratz!!" sa El och log asstort, antog att hon vaknat. Det var nog en sak som nästan alla tjejer delade, att vi blir waaaay to glada när någon man känner/bryr sig om träffar någon speciell. Vi alla skrattade lite.
"Well, I wouldn't call her my girlfriend. We haven't really talked about it... But I gotta admit, I really really like her... Tho, I don't know how she feels about me.." 
"She likes you, a lot." log Harry och Zayn sken upp i ett leende. 
"Really?!" 
"Yeah, she's over the moon. You should go call her." blinkade jag och Zayn sprang nästan direkt iväg hem till sig, inte för att det var långt, bara några trappor ner.
"Aww, young love, how cute isn't that?" sa Lou och gjorde en sån min man gör när man är kär. Eller tja, dom gör ju bara det i filmer... 
"Well, you wouldn't know anything about that right? Cause you're..you know, old." retade jag Lou. Jag kunde inte motstå att le stort när jag sa det, ibland var jag så clever. Dom andra skrattade, högt(!) och Lou började jaga mig, han skrattade också. Så här såg det ofta ut; jag sa någonting 'roligt', oftast om Lou eftersom han var lustigkurren i gruppen, alla skrattade och Lou började jaga mig runt lägenheten. Nån gång har vi tillochmed sprungit ut... Men, även fast jag ofta skoja med Louis så vet han att jag älskar honom, but not as anything more than friends! Plus, att han ofta skoja med mig, så det var inte mer än rätt. 
 
Jag öppnade sakta ögonen och möttes av solen som sken in genom hotel fönstret. Det skulle bli ännu en fin dag i Sverige. Japp, vi var nu i Sverige. Killarna skulle spela in, och jag fick följa med! Eller, managementet var inte överfötjusta, men Harry hade sagt att om inte jag följde med, så gjorde inte han heller det. Så, vad hade dom för val? Haha. Men som tur va hade de andra killarna inget emot det, faktiskt så var dom överlyckliga! Dock var det nog för att då hade dom en till att reta/busa med, men det gör inget!
Jag vände mig om och såg att Harry inte var där... Jag tog min mobil och såg ett sms. 'Hi babe! We're in the studio, and I didn't wanna wake you up! You looked like you needed the sleep after last night ;) Plus, you looked so beautiful, and peaceful sleeping! Text me when you wake up love. And oh, I left money if you needed for breakfast, or if you just wanted to shop! Jag älskar dig! ;) <3 x' Han va så gullig! 'Hey handsome! How are ya? Just woke up, so should I come to the studio, orrr? :) Thx babe! Love you! <3 x' Jag klev ur sängen och hoppade snabbt in i dushen innan jag drog på mig nån gammal, lång, vit/svart randig klänning och satte up håret i en stram tofs. Jag drog på mig ett par sandaler, slängde ner lite grejjer i en väska och begav mig mot Espresso House, eftersom det inte finns nån Starbucks i Sverige..Tyvärr. 
Damdidamdidamdiamdiam.. Eller nåt, haha lol! Nej, men... Vad tycker ni? Någoting speciellt ni vill ska hända? Ge mig tiiips! :D 

Lucy skriver:

Angie ska bli skadad eller något sådant lite drama skulle vara perfekt!! <3

Anonym skriver:

Drama med Angie en skada, kidnappning eller bara något som gör det extra spännande!!;)

Lucy skriver:

Drama kanske en skada eller kidnappning bara något som gör det extra spännande !! ;) med Angie


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar