Another World - Kapitel 6

"Haha, good morning handsome!" sa jag och kysste honom. "Wow, except for the fact that you jumped on me, this day is starting great!" sa han och vi båda log. "Now come on.." sa jag och drog upp honom ur sängen. "Noo.." mumlade han som vi gick mot trappan. Jag bara skrattade och fortsatte dra honom."Come on babe!" sa Harry samtidigt som jag drog på mig jeans shortsen. "I'm coming!" skrek jag och sprang ner för trappan. "Wow.." sa han och drog in mig i hans armar, och kysste mig hårt, och passionerat.
"Maybe we should stay in today?" sa han och blinkade, men jag bara skrattade och skakade på huvudet. "Coome oon.." bad han. "No Harry, it's my last day, I don't wanna spend it inside." sa jag och tittade på Harry med 'puppy eyes', jag visste att han inte kunde motstå det. "Fine.." mumlade han. "But tonight?" sa ha och log stort, jag bara skrattade och vi gick ut. Konstigt nog var det inga fans utanför Harrys hus/mitt hus..
När vi hade gått runt ett tag, bara pratat och hunnit köpa en varsin glass, satte vi oss på en bänk. "So, how long are you gonna be in NY babe?" frågade Harry och tittade på mig med lite ledsna ögon. "Don't be sad Haz, it's only for 5days!" sa jag och log. Han tittade ner på sina händer, som han höll på och lekte med, så som han gjorde när han var nervös. "I'll miss you.." viskade Harry och ett stort leende spreds på mina läppar. "I'll miss you too Harry!" han tittade upp på mig och log, och sekunder senare möttes våra läppar. Det kändes som en elchock flög genom mig varje gång vi kysstes, det var den bästa känslan i världen! "I love you Annie, more than anything!" jag kände hur en tår rann ner för kinden. "I love you too Harry!". Plötsligt hörde vi en massa små skrik och 'aww!' bakom oss. Okej, dags igen. Harry vände sig om. "Hi girls!" sa Harry och tjejerna började små skrika och både jag och Harry log. Wow, nu slog det verkligen mig att killen jag var tillsammans med var HARRY STYLES... Jag har inte riktigt sett honom som det, eftersom det faktiskt inte varit så mycket fans osv hittils, men jag antar att folk förstått att han var hemma i Holmes Chapel nu... Jag vaknade till när tjejerna skrek ännu mer, vad hände nu? Jag tittade omkring mig och såg Lou, jaha.. Vänta, Lou?! Vad gör han här?! Han kom gående och tjejerna skrek bara ännu mer för varje steg han kom närmare, eller tja, några hade redan sprungit fram till honom. "Hi babez!" sa han och tjejerna små skrek än en gång, och jag skrattade lite för mig själv. Han kom och satte sig brevid oss på bänken. "Hello lovebirds!" sa han och blinkade åt Harry som slog till honom lite lätt, jag satt bara där, jäkligt förvånad över att Lou var här. "Lou.." började jag och han tittade på mig, liksom alla andra... "What are you doing here..?" han svarade inte utan skrattade bara lite. När vi hade suttit och pratat med fansen, eller ja, Harry och Lou pratade mest, fansen var ju inte där för mig, så begav vi oss sakta hemmåt. "Okey Lou, why are you here?" frågade jag som vi kom innanför Harrys dörr. "Just wanted to spend sometime with my boyfriend not that his girlfriend is going away!" sa han och Lou och Harry kramades om, och pussade varan på kinden. Jag kunde inte motstå att ta en kort: "This is so going on Twitter!" sa jag och skrattade, vilket dom också gjorde.
'Larry Stylinson is REAL! :')' skrev jag och la in bilden. Resten av kvällen satt vi bara och fjantade oss, kollade på lite filmer, hade det allmänt roligt helt enkelt. När klockan var halv 1 bestämde vi oss, eller iallafall jag, för att gå och lägga oss. "Night boys!" sa jag och kramade hon Lou, och Harry följde med mig upp. Medans jag bytte om till pyjamas, eller det var bara ett par shorts och ett linne, kände jag hur Harry tittade på mig hela tiden och jag kunde inte låta bli att le. 
Sorry för ett ganska kort kapitel! Men jag var stressad, har inte igentligen tid, men jag kände att jag ville ändå.. Haha :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar