Haha! :D

Okej, asså...Jag såg killarna idag IGEN! :D Asså, kan inte tro det! De här 3dagarna har varit de bästa i mitt liv! :D
Haha, fick inga bra bilder, stog lite på sidan, plus att jag ville verkligen njuta av det, och inte bry mig om bilder! Haha :) Men, än en gång var dom as fina, helt jävla perfekta! :D OCH jag 'high-fivade' Paul! Haha, vi stog liksom och snacka, sen vände jag mig om och såg Paul och ba: "Oh, Hi Paul! :D(med största leendét på läpparna) Can I get a high five?" och han ha ba: "Sure!" och log! :D Haha! :D Gud, fan va töntig jag är, helt as glad för att jag high fivade Paul :P Men, iaf, det var amazing idag också! :) Ska försöka hitta killarna imorgon, men dom är ju lediga(tror jag) så det blir nog lite svårare...
 
Men, jag har sagt i flera dagar att jag ska skriva klart kapitel 4, utan att ha gjort det. Men nu SKA jag göra det! SÅ det kommer upp senare! :)
Bästa bilden jag fick, konsetrerade mig som sagt inte på bilder! :)