Ny novell?

Okej, som ni märkt har uppdatering sugit! Anledning till det är lite att jag inte haft tid, men mestadels för att jag inte har nån fantasi kvar för den här novellen... DOCK, har jag en massa idéer om en NY. Men såklart vill jag inte bara sluta skriva och så hatar ni mig för det? Haha, så min fråga till er är:
SKULLE NI HATA MIG OCH/ELLER SLUTA LÄSA DENNA BLOGG OM JAG BÖRJADE PÅ EN NY NOVELL OCH AVSLUTADE ANOTHER WORLD?

Snälla kommentera, jag behöver er hjälp! :)
xx

Anonym skriver:

nejdå börja på en ny du :)

Frida skriver:

Om du bara avslutar Another World,då kan du börja på en ny! Jag fortsätter gärna att läsa!! :)

Mikan skriver:

Nej då börja på en ny

Yar skriver:

Såklart vi/jag inte skulle hata dig, och jag stannar kvar :)

Ida skriver:

Nejdå, jag skulle inte hata/sluta läsa men skulle uppskatta om du såg till att Another World fick ett riktigt slut. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar