26 - xoxo D

Previously:
-
 

Jag drog ut på den sista tonen, och vågade efter några sekunder titta på Zayn, som hade ett stort, stolt leende på läpparna. Vilket smittade av sig på mig. 

”You’re so incredible, babe!” Jag bet mig i läppen och log.

”Thanks Zaynie. But, you need to leave, I can’t focus!” Jag puttade upp honom från sängen och han skrattade högt när jag slog till honom lätt på rumpan. Hur fick jag sån tur att få någon som Zayn?


”Thank y’all so much for letting me stay here. It really means so much!” Log jag mot hela Zayn’s familj som stod i hallen. ”And I’m so reliefed you’re good now Trisha.” Hon skakade leende’s på huvudet.

”It’s nothing sweetie. I’m glad you came by.” 

”Ofcourse! You’re like a second mum to me. I couldn’t just be back in America and do nothing.” Trisha log och jag såg hur hennes ögon lätt vattnades. Jag kunde inte hjälpa att tänka tillbaka på då jag sist sa hej då. mycket har ändrats sen dess. Jag torkade bort en tår som hunnit falla ner för min kind och kramade om alla. Till sist kramade jag om Trisha som satt i en rullstol, eftersom hon fortfarande inte var helt reparerad från bil krashen. Hon hade ändå fått komma hem, vilket gjorde att vi alla kunde slappna av. Det innebar också att jag kunde åka tillbaka till L.A och träffa alla igen. Det är konstigt, jag har bott i L.A i vad... Inte ens 1 månad? Och det känns som hemma. Och det känns konstigt att inte träffa alla varje dag. Cara, Nate, killarna(även fast de inte bodde där), Penelope, Elyse, tom Dana, Tyler och Jaime. Något jag inte såg fram emot var dock skolan. Visst, jag har gjort alla läxor jag hade. Men, de vart alla inte så bra som dom nog borde. T.ex. idrotts läxan. Vi skulle göra en koreografi, som vi sen skulle uppträda framför klassen, vilket för min del då blev att filma mig själv. Dansen gick bra, dansa kan jag ju liksom. Det var bara det att jag blev avbruten hela tiden. Antingen var det Safaa eller Waliyha som ville göra något, eller gå ut och shoppa - vilket jag såklart inte kunde säga nej till. Eller Doniya som ville prata killar, eller hon också shoppa. Eller så var det Zayn som tyckte att jag skulle sluta dansa för jag ”såg så sexig ut så att han inte visste vart han skulle ta vägen”. Hans ord, inte mina. 

Annars har det väl gått... okej. 

”Okay I understand that you all love my girlfriend, I do aswell, but we really need to go, or else she’s gonna miss her flight.” Jag himlade med ögonen mot Zayn innan jag sa ett sista hej då och vi gick ut mot bilen. Jag hoppade in samtidigt som Zayn slängde in min resväska i bakluckan och snart satt han brevid mig och vi var på väg till tågstationen.

”I’m gonna miss you..” mumlade jag efter ca 10minuters skön tystnad. Han mötte min blick med ett leende innan han tittade tillbaka på bilvägen.

”I’m gonna miss you too babe.” Jag log och drog up min iPhone. Jag klickade mig in på Instagram, och tog snabbt en blid på mina UGG klädde fötter som låg uppe på bil huven(jag vet att det inte heter så, men jag kom inte på vad det heter!)

”On my way to the trainstation with my babe. Gonna miss him... Glad Trisha’s fine tho, and I’m stocked to meet my friends back in L.A again!! @caranewton @natefox @harrystyles @niallhoran @louist91 and Liam who for some odd reason doesn’t have instagram, hope y’all have missed me and give me one hell of a welcome back!! ;)” Jag la upp bilden och inom sekunder hade jag hundratals nya likes och kommentarer. Jag gillade några bilder på min dash innan jag la ner mobilen i fickan igen.

”You don’t have to go back you know..”

”Zayn!”

”I know, I know. You’ve got school. It’s just... I’m gonna miss you. I mean, I’ve just gotten you back.” Jag log och sträckte mig över och pussade honom på kinden.

”But you’ll see when you get back to L.A. Which better is soon! I don’t know how long I’ll manage without you. And then, I’ll be all yours.” De sista orden kom nästan ut som en viskning och jag gav Zayn ett flin och bet mig i läppen samtidigt, dels för att det skulle se sexigt ut och dels för att hålla mig från att börja as flabba. Han svalde hårt och tittade på mig med stora ögon. De hade seriöst mörknat med lust. Jag försökte bita mig i kinden, men jag kunde inte hjälpa än att börja skratta. ”Oh my God Zayn! You’re so easy!!” skrattade jag och han gav mig en mördar blick innan han fokuserade på vägen igen. Jag himlade med ögonen och suckade. ”I’m sorry babe. It’s just really funny to tease you cause you’re so horny.” Jag såg hur han försökte stoppa leendet som spreds på hans läppar. ”Please don’t be mad at me Zaynie?” Nu kunde han inte  stoppa det mer.

”Zaynie?” skrattade han. Jag ryckte på axlarna.

”It’s your new nickname.” log jag och han skakade skrattandes på huvudet.

Efter några minuter av tystnad klarade jag det inte mer och satte igång radion. En bekant låt spelades och jag började än en gång skratta.

”Shit! Turn it off!” skrattade Zayn men jag skakade på huvudet och fortsatte sjunga med.

”Maybe she’s just tryna test me, wanna see how hard I’m gonna work. Wanna see if I can really tell how much she’s worth.” sjöng jag högt och Zayn’s fortsatte skratta. ”C’mon Zaynie, sing along!” Han skakade skrattandes på huvudet. ”C’mooooonnnn.” 

”No!” skrattade han. Men jag gav mig inte och snart satt vi båda och sjöng med ljudligt.

 

-

 

Jag tittade på klockan jag ovanligt nog hade på handleden. I tio minuter hade jag nu fått stå på LAX och vänta på min väska. Varför är det alltid så att den kommer sist?! 

Det hade gått bra för Zayn att lämna av mig, om man inte räknar med de dussin paparazzis och fans som väntade på oss där. Hur hittar dom ens allt? Dock face palmade jag mig själv mentalt att jag valt att ha på mig ett par UGGs, tights, en av Zayn’s tröjor(som var otroligt för stor för mig) och en för stor kofta samt otvättat hår under en mössa och inget smink. Inte min bästa look så att säga. 

Att säga hej då till Zayn var svårt, men samtidigt så kommer jag ju få träffa honom snart igen. Trisha är snart uppe på fötter, och då måste Zayn ju till L.A så de kan fortsätta spela in sitt nya album. Vilket är lite konstigt, med tanke på att de nyss släppt ‘Take Me Home’ och det har inte ens varit ute i en månad. Men, jag antar att de vill få ut som mycket som möjligt nu när de är på topp?

Och flygresan, tja den gick bra. Jävligt lång, men med musik i öronen och ett par timmars sömn så gick det bra. Och ‘Remember Me’ spelades, vilket är en av mina absoluta favorit filmer, så det gjorde det hela ännu bättre. 

Jag fick syn på min väska, med teddy björnen jag fått av Zayn hängades på låset, och bokstavligen sprang fram till den. Ett par konstiga blickar slängdes, men just nu ville jag ingenting än hem. Jag drog åt mig väskan och lunkade ut genom flygplatsen och möttes direkt av L.As stekande sol. Leendes drog jag upp mina rosa RayBan’s och min mobil. 

Två nya sms.

 

Jag öppnade det första, från Harry.

 

Från: Haz

 

Hi Miles. I know we promised to come meet you at the airport, but we had to rehearse for our X-Factor performace. We’re all really sorry, we thought we didn’t have to do it until tomorrow, but I guess they changed their minds...

But don’t worry, Cara’s coming to get you and when you get home you’re in for a treat cause we haven’t had anyone to tease the last three weeks ;)

xx

 

Jag log och knappade in ett snabbt svar innan jag öppnade det andra.

 

Från: Zaynie <3

 

Hey babe! Did the flight go well? Text me when you see this. I miss you already! And, I’m sorry for the fans and papz.

Love you xx 

 

Till: Zaynie <3

 

Hey Zaynie ;) The flight went amazing(even though it wasn’t nessesary with first class!! but thx babe!). It’s cool, it’s a part of your life isn’t it? Just need to get used to it :) 

Love you more xx

 

Precis då jag skickat iväg det höra jag en ljus röst skrika mitt namn.

”Miley!!” Jag vände mig om och såg något rött komma springandes mot mig. Cara. Jag log och öppnade armarna, som hon snart hoppade in i. ”Oh my God I’ve missed you so much!”

”I’ve missed you super duper much aswell boo!” Jag höll henne vid arms längd, och kunde inte sluta le - precis som Cara.

”Jeez, it’s been empty without you.”

”You’ve probably been with Haz, so I doubt you’ve been empty.” Hon tappade hakan och slog snabbt till mig på armen. 

”You’re so... Oh my fucking God Miley!” skrattade hon så det såg ut som om hon nästan skulle spricka. Jag blinkade med ögat och vi gick skrattandes mot hennes bil. 

 

-

 

”So how’s Trisha?” 

”She’s great. Or well, she’s fine. She’s still in a wheelchair, but yeah a lot better than a week ago.” log jag mot Niall och tog en tugga pizza. De alla nickade och vi fortsatte äta under tystnad. ”How did rehersals go?” 

”Good. Feels weird without Zayn tho.” mumlade Harry, med munnen full av pizza. Jag nickade och vi fortsatte äta. Gud, va stelt det var. Jag antar att vi båda var trötta, och imorgon lär det bli fullt ös. Min mobil plingade till på bordet, och jag såg att jag hade ett sms från Zayn.

 

Från: Zaynie <3

 

Are you seriously gonna call me that? Only the best for my girlfriend! 

This is why I love you(among many other reasons)! But I really am sorry, they can be a bit much at times. 

Love you xx

 

Jag log och svarade direkt.

 

Till: Zaynie <3

 

Yup. That’s even your name in my phone ;) 

One question; isn’t it the middle of the night in England? HOW are you awake?

Love u :* xx

 

Det andra meddelandet var från... Okänt nummer.

 

Från: Okänt

 

I know your secret you little bitch.

 

xoxo D

 

What the actual fuck?!


Okej, sista kapitlet på Forgivness And Love på ett bra tag. Cliffhanger där? I know, I'm annoying ;)

 

Men, ska få upp den nya designen + personbeskrivningen/handlingen/karaktärer för den nya novellen :)

 

xoxo

Älskr den gif:en på Miley - så söööt!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar