VIKTIGT!!

Hej alla! Eller tja, ni som är kvar? 
 
Som ni säkert märkt så har jag inte skrivit något kapitel på typ en vecka, om inte mer? Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, så jag går direkt till de bra och dåliga nyheterna. 
 
De bra nyheterna är att jag håller på att skriva på kapitel 26. Så det kommer ut imorgon. 
 
De dåliga nyheterna är.... Det är svårt att förklara, och jag förstår om någon av er blir arga/sura/ledsna på mig. Det är helt förståeligt!! Men, jag har velat fram och tillbaka i flera veckor nu, och har äntligen bestämt mig. 
Jag kommer sluta skriva på Forgiveness And Love ett tag - alltså pausa den(den kommer inte sluta!!), och börja på en ny novell. Jobbigt jag vet!! Men, jag har som sagt velat fram och tillbaka om detta rätt länge, och det känns liksom som om novellen inte kommer någon stans? Det känns som att den liknar min förra novell(Another World) rätt mycket. Så, därför har jag bestämt mig för att börja på en ny novell. 
Jag kommer fortsätta skriva här på bloggen, så oroa er inte för det. Jag har också en massa idéer och har redan börjat skriva på personbeskrivnngen och handlingen och allt, så det kommer komma upp här någon dag framöver. 
 
Så, hoppas ni inte hatar mig? Om ni gör det... Förlåt. Asså, det känns seriöst jätte jobbigt - för jag har typ blivit fast vid denna novell(hur konstigt det än låter!) och även fast det är mitt eget val känns det jobbigt....
 
Men iallafall, måste sluta nu - ska på kalas, sen när jag är hemma ska jag fortsätta skriva på kapitel 26 direkt, och förhopningsvis fortsätta skriva på den nya novellen(som inte har något namn än). 
 
xoxo

amanda skriver:

jag vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen haha :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar