8 - 'Fall Down'

Previously: 
-
 

Väl nere i vardagsrummet var det tomt, så jag antog att Justin också var på någon fest och Miranda sov antagligen över hos någon kompis. 

Hissen ner gick snabbt, och på väg ut genom lobbyn vinkade jag till Ken, hotell chefen. Utanför så stod Serena, iklädd en kort, svart spets klänning och svarta pep toe skor. Kendra var klädd i en vit, också kort, v-ringad klänning och ett par röda klackar. 

Båda såg otroligt snygga ut.

”Hey sexy ladies!” flinade jag, och deras blickar vändes mot mig. 

”Hello foxy!” blinkade Kendra och vi alla tre skrattade som vi hoppade in i taxin. Kendra berättade för chauförren vart vi skulle och snart började bilen rulla. 

”Are y’all ready to get shit faced?” sa Serena med ett stort leende på läpparna. Åh ja...


On the bottom, on the top, baby lemme flip you up. You can be my soda pop, Coca Cola sip is up. Whip cream, whip it up, strip on, zip it up. I could be your chip, you my dip lemme dip you up. You make my world, you make my world go ‘round. You turn me up, you turn me upside down. You make my world, you make my world go round’. You get me off, you get me off the ground. You pick me up when I fall down.

 

Kendra flinade glatt åt mig innan vi båda gav ifrån oss ett skrik av glädje och hällde i oss vad det nu var i det små shot glasen vid båda höll i. När jag fått ner den starka vätskan tippade jag hakan mot taket, och lät musiken ta över min kropp. Mina höfter rörde sig fram och tillbaka i takt till will.i.am ft. Miley Cyrus låten och ett stort leende formades på mina läppar. Mitt huvud tippade fram igen och jag såg att Kendra gått ut och stod nu vid polen med Audrey.  

Serena hade gått hem för ett tag sen med någon muskulös, brunhårig kille - hennes typ. 

Jag ställde ner shot glasset på bordet som jag otroligt nog stor och dansade på, och lät än en gång musiken ta över min kropp. Blurred Lines, min favorit låt, spelades nu och jag log igen innan jag började dansa. 

Ett par stora händer placerade plötsligt på mina höfter, och en hård kropp trycktes tight mot mig. Vid det här laget var jag för full för att bry mig, så jag fortsatte att dansa - upptryckt mot främlingen.

”Aren’t you even gonna look who it is?” viskade den hesa rösten bakifrån mig, skapade gåshud på min nacke. Jag behövde inte vända mig om för att veta vem det var.

”What are you doing here?”

”Can’t I be here?” hans läppar nuddade försiktigt min hals, jag flämtade till innan jag tog ett djupt andetag och samlade mig själv igen.

”You shouldn’t be here. And especially not with me.”

”Awh, why?”

”I’m mad at you.” 

”No you’re not, babe.” Än en gång kysste han mig lätt på halsen, fortsatte uppåt mot min käke. Jag svalde hårt.

”Yes I am.” Han var tyst, men hans läppar fortsatte att lämna brännande spår på min hud. Hans hand smekte lätt min höft, och av instinkt drog jag min runt hans nacke, tog lätt tag i hans lena hår och smekte honom lätt i hårbotten. 

”Come home with me.” Jag skakade på huvudet. Hans läppar hade bytt sida, och kysste nu upp för högra sidan av min hals. Mina höfter rörde sig fortfarande, upptryckte mot hans framsida. 

”No.” andades jag ut.

”Come home with me.” Innan jag märkt vad som hände, var hans läppar hårt tryckta mot mina. De smälte ihop som en. Han bet mig försiktigt i läppen, men jag nekade honom. Jag kände hur han blev mer, och mer irriterad på mig och ett stort flin spred sig över mina läppar. ”You know you want to.” Hans läppar var bara millimeter ifrån mina egna, han retade mig tills jag skulle säga ja. ”Come..” började han, och kysste mig. ”Home.” Kyss. ”With.” Kyss. ”Me...” Kyss.

Utan att tänka, nickade jag och snart var vi båda på väg ut från festen.

 

-

 

Trött gnuggade jag mig i ögat. Jag hade nu legat vaken i cirka tio minuter, men inte orkat öppna ögonen pga det konstanta bankandet innanför min skalle. 

Om det var av all alkohol jag drack igår, eller om det var det faktum att jag legat med Zac, höll jag fortfarande på klura ut. Att jag legat med Zac, var otroligt dumt. Men helt ärligt, ångrade jag inte det. Det var ju inte första gången. Och jag kan ju inte påstå att det var dåligt heller. Det var bara... förrvirrande. 

Gillade jag Zac? Var jag arg på Zac? Hade jag förlåtit Zac? Hur blir det mellan mig och Harry nu? Finns det något mig och Harry? Gillade jag Harry?

Allt vara bara för mycket. Och definitivt klockan halv tio på morgonen med en bakfylla. 

”Zac.” Min röst kom ut som en viskning, så jag är säker på att han inte hörde. ”Zac.” Denna gång lite högre, och jag tror han rörde lite på handen, men inget mer än det så jag körde den mer drasitska metoden. Jag sträckte ut båda mina arma över mig, väntade på knacket och drämde till Zac på bröstet med min vänsta arm. ”Zac!” 

”What?” mumlade han trött, vände på sig och la kudden över huvudet. Jag suckade innan jag satte mig upp i sängen och drog av honom täcket, som knappt täckte hans boxerklädda rumpa, samt drog bort kudden han hade i ett järn grepp. 

Efter mycket om och men, fick jag äntligen loss den och Zac vände sig motvilligt om och mötte min blick. Han höjde på ögonbrynen.
”What do you want?” Jag log stort.

 

”Can you make me breakfast?” Han tittade roat på mig samt skrattade lite.

”You went through all that hard work, to ask me to make you breakfast?” Jag nickade stolt.

”You know, usually, whenever I’ve banged a girl I just ask them to leave?” 

”I don’t care. I want breakfast.” Han himlade roat med ögonen innan han muttrade ett ‘fine’ och klev upp ur sängen ut ur rummet och ner till hans kök. Utan att orka sträcka mig och titta, kände jag blindt runt på nattduksbordet brevid sängen tills jag fann min mobil. 

2 nya sms.

 

I cant finnd you where are yuo?? Xo K

 

Im leaving wiith Brad, see u later booo XO K 

 

Jag skrattade lätt åt Kendra’s ‘drunken texting’ innan jag svarade med:

 

Went home with Zac, talk 2 u later. Xo B

 

Jag la ifrån mig mobilen på nattduks bordet igen, och då jag ställde mig upp märkte jag att jag bara hade på mig mina rosa spets trosor. Jag drog snabbt handen över min överdel och började leta efter någonting jag kunde dra på mig. Något stort, vitt fångade min blick - en av Zac’s tröjor, perfekt. Jag drog på mig den innan jag slarvigt drog upp mitt hår i en toffs på väg in i Zac’s badrum där jag tvättade av mig gårdagens smink samt sköljde ansiktet. 

Tyst tassade jag ut ur badrummet, tog min mobil och gick tyst ner för trappan där jag möttes av Zac stående vid spisen i bara boxers. 

”Put on a shirt maybe? Or pants?” mumlade jag och hoppade upp på köksön så jag satt mot Zac - hans rygg åt mitt håll. Han vände sig om, och efter att ha granskat min kropp spred sig ett leende över hans läppar. 

”You’re wearing my shirt.” Jag himlade med ögonen.

”Don’t you have other shirts.” 

”But I like that one.”

”Well, I do too so you’re no getting it.” Han skrattade och vände sig tillbaka till spisen, jag passade på att sno några klunkar av vattnet som stod brevid mig. Om det var Zacs’, eller om han ställt fram det till mig visste jag inte. Och helt ärligt brydde jag mig inte heller. 

Jag ställde tillbaka glasset innan jag drog up mina ben på bänken och tyst observerade när Zac lagade mat.

 

-

 

Handuken damp i golvet och snabbt drog jag på mig ett par vita underkläder samt ett par mjukisbyxor och ett linne. Jag drog en borse genom mitt långa mörka hår, och nästan på sekunden så plingade det till, hissen. 

Halvvägs ner för trappan hörde jag Serena och Kendra’s ljusa stämmor skratta och kakla som alltid. Väl nere vändes båda blickar mot mig, och vi alla tre log.

”Hi!” Vi omfamnade varandra i en kram, och kramades i ett bra tag innan vi fnittrade släppte taget. Vi uppförde oss som om vi inte sett varandra på år och dar, när vi egentligen sågs igår kväll. 

Pratandes som aldrig förr gick vi tillsammans upp till mitt rum, där vi alla slängde oss på min säng. Vi pratade ett tag om allt möjligt, vad som hände mellan mig och Zac, killen Serena gick hem med, vilka horiga kläder Audrey hade på sig igårkväll - normalt tjej snack liksom. Efter ett tag bestämde vi oss för att titta på film, och valde denna gång Crossroads, alla vårs favorit. 

 

-

 

Jag stoppade handen i chips påsen och tog upp en näve innan jag sakta började äta chipsen en och en. Sourcream and onion chips, finns det något bättre?

”I have an idea!” utbrast Serena plötsligt. Med munnen full av chips tittade jag upp mot henne, samma med Kendra.

”What kind of an idea?” fick jag ut genom alla chips.

”Okay so,” hon satte sig i skräddarposition innan hon fortsatte. ”You don’t wanna get feeling for Harry right? Since he’s famous and all that and you don’t think it’s gonna work right?” Jag nickade. ”Okay so, we’ve got our... ’hobby’.” Både jag och Kendra nickade, men jag förstod inte vad Harry had att göra med det faktum att vi stjäl. ”And since Harry’s famous he knows other famous people, yeah? Yeah, so if you pretend to date Harry - like, he thinks you’re dating when in fact you don’t like him in that way, and then like after a while or so, he’ll probably start introducing you to his celebrity friends and take you to award shows and after partys thrown by celebritys.”

”Yeah?” jag och Kendra log finurligt nu när vi förstått vad Serena’s idé var. 

”And then you can like... steal famous people’s clothes. I mean, I doubt they’re gonna miss them.” 

”That’s a really good idea S, I’m impressed.” 

”Me too, but how am I supposed to not get feelings for Harry Styles?” 

 

 "Just hook up with other guys."
 
”Just hook up with other guys, and shit. Don’t tie yourself down to him, atleast not as long as you’re not public. He’ll never know, and you won’t get feelings for him.”

Det var faktiskt en bra idé. En jäkligt bra idé. 


Har typ inga besökare längre? Ledsen om novellen suger, och jag vet att uppdateringen gör detsamma... Jag är verkligen jätte ledsen. Tror jag ska ta en paus...

 

Här är nya kapitlet iaf....

Stella skriver:

Oooou, hon kommer krossa honom för han kommer tro att de är äkta och ååhåhåhåhåh vill läsa mer, nu :P

Nadina skriver:

Nej novellen suger verkligen inte! Du är jätteduktig och man vill alltid läsa mer!! :D xx


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar