-

Jag undrar bara en sak, och har gjort det ett tag: HUR HITTADE NI TILL MIN NOVELL? 
Det skulle vara jätte kul om ni ville svara. Sen också - då jag själv känner att novell gått lite nerför på senaste tiden - vad tycker ni om novellen? Om ni skulle kunna skriva vad ni tycker är bra, respektive dåligt om novellen skulle jag vara otroligt tacksam! :) 
 
Skriver på kapitel 20 just nu, med kartong Harry sittande brevid mig ;) Jup, jag köpte en kartong figur av Harry, ahaha! Har seriöst blivit vettskrämd av den 10 gånger, och jag köpte den igår! 
 
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA PÅ KAPITEL 19 HÄR UNDER.
 
afsahdioamqölöjisdkwk!!!

Julia skriver:

Jag letade efter en one direction novell som fortfarande var aktiv och bra så jag sökte bara runt lite på google! Btw din novell är helt fantastisk det finns inte ord att beskriva!!

Svar: Herregud! Vet inte vad jag ska skriva! Känner mig otroligt smickrad just nu... TACK! <3
Filippa.

Lilja skriver:

Jag sökte runt lite på Internet och hittade din novell efter typ hundra år av sökande.
Din novell är bäst ever. Finns inget att förbättra och jag avgudar din statistik och hur ofta lägger upp kapitel, asså I die!!<3

Svar: Asså Gud... TACK! Du vet inte hur mycket detta betyder för mig, tack!! <3
Filippa.

amanda skriver:

du skrev att du hade uppdaterat den här bloggen på twitter (harryscurlsswag eller nått sånt) och jag var uttråkad så jag kikade bara lite och då såg jag att det handlade om miley och så började jag läsa lite :)
Jag tycker att den är jätte bra!!:D

Svar: Tack! :) <3
Filippa.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar