Kapitel 18 - Sneak peak

 Die Young spelades nu, och jag kunde inte hjälpa att börja dansa lite på vägen ner för trappan. Väl nere råkade jag gå in i någon så denne tappade sin röda mugg. 

”Shit! I’m so sorry.” Killen jag stötte in i vände sig om och jag suckade högt. ”You got to be kidding me.” Han flinade stort. 

”Nice to meet you too Miley.” Tyler log ett irriterande stort leende och jag fnös. Tack för att du förstörde min kväll. 

”Whatever.” mumlade jag och skulle trycka mig förbi honom då han tog tag i min arm. 

”Miley, I’m truly sorry for what I’ve done, and for acting like a dick. Please, give me a chance.” Han såg ärligt talat ledsen för att han varit en sån idiot mot mig. Kanske jag skulle ge honom en chans?


Kapitlet kommer troligen upp imorgon, annars måndag. 

 

 
Vad tror ni Miley gör/säger? Kommer hon ge Tyler en andra chans? Och, vad tror ni händer i kapitel 18? 
KOMMENTERA.

Nadin skriver:

OMG OMG LÄÄÄNGTAAR

johanna - TVDgirldaily skriver:

hej, svaret på din fråga om bloggning finns ute på bloggen nu
kram johanna


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar