Läs gärna!!

Kul med alla kommentarer på kapitel 12. Notera sarkasmen. 
 
Vad hände med kommentarerna? Visst, det har aldrig varit särskillt mycket kommentarer, men några iaf. Men nu..ingenting. Jag har runt 20 läsare varje dag, och inga kommentarer? 
Det skulle vara kul med lite kritik, possitiv eller negativ, spelar ingen roll. Sen när ni kommenterar får jag mer och mer lust att skriva, det vill säga: längre, bättre och snabbare kapitel. Nu när ni inte kommenterar så vet jag inte vad jag ska göra för att få novellen bättre, för det känns som om flera av er inte gillar den längre.. 
 
Btw, skriver på kapitel 13 - får se när det kommer upp. 

Nadin skriver:

FÖRLÅÅT JAG GLÖMDE ! JAG ÄLSKAR DIIIG! SNÄLLA SLUTA INTE MED NOVELLEN ! notera sarkasmen

Svar: Men gå dö bitch!? :* Btw, du glömde UTROPSTECKNET!!!
Filippa.

Nadina skriver:

Jag gillar novellen!! Eller jag ÄLSKAR den om jag ska vara ärlig :D Det är bara att ibland vet jag inte vad jag ska kommentera men jag kan försöka att slänga in lite kommentarer då och då :) xx


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar