3 saker.

Tänkte bara informera om att jag varit i Göteborg i ett par dar(ja, igen hahah!) så därför har inget kapitel kommit upp. Nu är jag dock hemma, och ska skriva! Är inte säker när det blir klart, men alltför lång tid borde det inte ta iallafall :)
 
Ja, det blir då Vanessa Hudgens som kommer 'spela' Brooklyn från och med nu. Själv är jag super glad över det, det var henne det lutade mest åt för mig men jag var verkligen inte säker :) Hoppas det är okej för er som inte röstade på Vanessa. 
 

Och sista informationen; jag har skaffat ett instagram konto. Eller, flera faktiskt. Hahah, det var bara något jag gjorde i tråkighetens hetta(kan man säga så?), men ni får gärna följa dem om ni vill.
Det ena är ett konto där jag kommer uppdatera om novellen, och den andra är "Brooklyn's konto"
Så ja, om ni vill följa dem kan ni göra det genom att trycka på bilderna :)
 

Nadina skriver:

Yay det blev Vanessa! :D xox


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar