Inte länge nu.

Hejsan! :)
Hur mår ni? Själv mår jag jätte bra, lite trött - men annars bra :) Så jävla skönt att äntligen ha sommarlov!! Har ni det än? 
Såg nyss att det senaste inlägget jag skrev var den 30de Maj, vilket är typ 17/18 dar sen? Jävlar. Hahah, men tänkte bara kika in för att säga att den nya novellen snart kommer komma upp! YAY! 
 
Den kommer heta 'Love Will Remember'(om någon av er är Selenator lär ni känna igen det ;)). Än får ni inte veta vad den kommer handla om men det(och karaktärerna) kommer komma upp antingen idag, eller imorgon.
MEN, en sak som är viktig är att den nya novellen inte kommer vara på denna blogg. Nej, utan på min nya blogg. Anledningen är att jag bara vill börja om, men samtidigt vill jag ju inte radera varken 'Another World' eller 'Forgiveness And Love'. Den nya bloggen ser ut som skit nu, men jag väntar på att få en design av en tjej som är otrolig på dem - så jag är super taggad över det!! :)
 
Handligen och karaktärerna kommer jag lägga upp på denna blogg också - men det är mesta så ni får nåt att bli lite excited över innan själva novellen kommer upp(vilket komma vara när designen är klar) :)
 
Hoppas ni gillar den nya novellen, själv är jag super excited att skriva den för jag älskar handligen ;)
 
xo
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar