Bloggpaus...?

Så, för att göra en lång historia kort - så ska jag ta en bloggpaus. Inte i flera månader, nej nej - men kanske 1-2 veckor? Så, vet inte ens om det får kallas för bloggpaus(kan bara vara dålig uppdatering) - men nu kör vi på bloggpaus. Anledningen? 1: Jag har ingen skrivlust, eller rättare sagt; jag kan inte få ner det som ska hända, i ord. Om ni förstår? 2: Det händer ganska mycket i mitt liv just nu, så jag kan inte koncentrera mig - vilket resulterar i att om jag skulle skriva, så skulle det bli skit(som de sista kapitlena varit - förlåt för det!). 3: Jag läser 'Fifty Shades' triologin, och har en enorm crush på Christian Grey och jag kommer dö. 
 
Okej, nej det sista var på skoj! Men omfg har ni läst 'Fifty Shades' triologin? Om inte, gör det! Man tror att det bara handlar om sex - nej! Asså man blir besatt - skojar inte ens. Jag började läsa första boken i fredags eftermiddag, och på lördag eftermiddag hade jag läst klart den. Samma dag började jag med andra boken, och har precis läst klart den. Ska börja på sista nu, och jag tror att jag kommer dö för att det är sista boken?! Man blir verkligen besatt - och det handlar om så mycket mer än bara sex (visst det är med en hel del, och det är lite awkward att läsa). Jag är gråtit, skrattat, gömt huvudet i kudden, skrikigt, hoppat runt i mitt rum, sprungit runt hemma, kastat iväg min data - you name it! Otroligt bra, och jag rekomenderar den verkligen!! Och ja, jag läser på datan för jag är för feg för att gå och köpa dem i en bokhandel, lol. 
 
Men nu tappade jag tråden... I alla fall, jag ska helt enkelt ta en bloggpaus i cirka 2 veckor - och då kan jag lova er minst 2 kapitel. 
 
Hoppas ni inte blir för ledsen/besvikna/arga - whatever :)
 
 
Ladies and gentlemen - världens största pojkband.

MyyBieberStoory skriver:

sv; Herre vad roligt! :D Nämen tacktack - hoppas du stannar! Kraam!

MyyBieberStoory skriver:

sv; Ooooj, haha fattade inte riktigt kommentaren innan. Det är TVÅ som skriver på Myybieberstoory. Ema och jag (Liv) men det är Emas novell om det är den du syftar på! Kram :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar