Another World - Kapitel 2

Nån timme, och en massa drinkar, senare stod jag på dansgolvet och dansade när jag helt plötsligt kände ett par stora händer på mina höfter. Jag vände mig om, redo att slå till någon.
FacebookRealist
Bild 1: Harry på klubben.

"Wow,wow! Calm down girl!" sa Harry skrattande. Jag gav honom en irriterad blick. "Moron..." mumlade jag för mig själv, i försök att se sten seriös ut, men det gick inte. Jag hade inte sett Harry på sååå(ungefär 2år)länge. Han kramade om mig. "I've missed you.." sa han. "I've missed you too Haz!" sa jag och log. "And wow! WOW!" sa han och tittade på min kropp. "What?" sa jag och skrattade. "Your body is just so, WOW!" sa han och log stort. Jag kände hur jag rodnade lite: "Well, I'm not 15 enymore, I'm actully soon 18!" sa jag och log stolt! "No you're sertanly not.." sa han och bet sig i läppen. Hans läppar såg så..aksehofm! Det såg helt perfekta ut! "And you, you're not the boys that works in a bakery enymore!" sa jag och vi båda log. Jag kände hur Harrys hand åkte längre, och längre ner på min rygg, den låg nu på min rumpa. Jag bet mig i läppen och log. Mina händer var runt Harrys hals, jag tittade upp mot Harry. Han tittade djup in i mina ögon,åh gud! Hans blåa ögon var oemotståndliga. Han lutade sig närmare mig och jag kände hans varma andetag,hela jag fick gås hud. Hans varma läppar mötte mig, och jag kände hur Harry tryckte mig närmare sig. Han kysste mig mer och mer, det övergick i hångel och Harrys händer var överallt på min kropp. När hångelt slutade drog jag försiktigt bort huvudet, Harry hade ett stort leende på läpparna, precis som jag. "You gave not idea kow long I've wanted to do that!" viskade han. "I think I do.." sa jag tyst och Harry tittade förvånat på mig. Han tittade rakt in i mina ögon: "Angie, I love you! I've always have! Everytime I saw you with someone else, my heart broke! I..." sa Harry men jag avbröt honom med en kyss. "I know, I felt the same way.." sa jag. "Let''s go somewere quieter." sa han och drog med mig ut. Han vinkade in en taxi och vi hoppade in. Jag tog upp min mobil och messa Mila: "I'm going to Harry.. So don't look for me! :) xx" och fick snabbt till svar: "Oh, you naughty girl! ;) xx". Jag nästan brast ut i skratt. Harry kollade på mig med en frågande blick och jag skakade på huvudet. "Nothing.", "Oh, come on! It's something!" sa han och började kittla mig, eftersom han visste att jag inte klarade av det. "Okey, okey!" sa jag och visade Harry sms:et. Han tittade på mig med hungriga ögon. "No!" sa jag seriöst men Harry forsatte titta på mig. "No Harry!" sa jag och började skratta,dels pga av hur han såg ut, dels pga av alkoholen. Harry fortsatte titta på mig, och sen drog han helt plötsligt mig satt jag satt på honom. Han kysste mig, nej, vi hånglade. Jag ville inte att det skulle hända något inatt, men ändå så ville jag verkligen det! Chauffören stannade, Harry betalade och vi gick in i han och Louis' lägenhet. Han kysste mig hårt, och passionerat i hissen. När vi kom in genom dörren kysste han mig, och tryckte upp mig mot vägen. Gud, jag ville ha honom, men nej. Inte första dagen vi träffades. Jag hade bestämt mig. Jag puttade bort honom. Han tittade besviket på mig. "Harry, belive me. I want to. I really want to. But no, not like this! Not when I just met you for the first time after two fucking years!" sa, nästan skrek jag. "If you want me too, I can go! I just thought that I actully meant something to you, you know after all these years, after what you said at the club. But apparently I'm just an other girl in a parade of girl and I get it! You're a superstar now, millions of girls wanting to sleep with you, hottest person in the world. I get it! Just don't drag me into it, because you where my first crush, and let's let it be like that, just a crush. Nothing more, 'cause I don't wanna be 'just another girl'. No." sa jag och kände hur tårarna brände bakom ögonlocken. Jag vände mig om, och började gå men Harry tog tag i min arm, drog mig tillbaka och vände mig om. "Angie, everything I said at the club is true! You're not 'just another girl'. I don't want you to be 'just another girl'. I want you to be MY girl! The girl I can cuddle up with, watch old movies with, take out o dates, the girl that I can spoil. I want you to be that girl!" sa och tittade rakt in i mina ögon. "I love you Angelica. And I always have!" 
Gud, det där blev väldigt lång, och väldigt dramatiskt och sexuellt och aa fan vet vad! Haha! ;) Men jag gillar det! :P Kör nog ännu ett kapitel idag :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar