Another World - Kapitel 3

"Angie, everything I said at the club is true! You're not 'just another girl'. I don't want you to be 'just another girl'. I want you to be MY girl! The girl I can cuddle up with, watch old movies with, take out o dates, the girl that I can spoil. I want you to be that girl!" sa och tittade rakt in i mina ögon. "I love you Angelica. And I always have!"
Immagini del profilo
"Keep calm because my boyfriend is english"

Han tryckte sina läppar mot mina och jag kunde inte göra annat än le. Visst va den Harry jag kom ihåg också flörtig, men han var väldigt gullig och romantisk också, precis som nu. "I love you too!" sa jag och kände hur tårarna rann ner för mina kinder, inte ledsna tårar, glädjetårar! Dels för det gulliga Harry nyss sagt, dels för att jag äntligen fått jag 'Jag Älskar Dig' till Harry. Vi satte oss i soffan och satte på TV:n,jag satte mig i Harrys knä. Det var ingenting speciellt på tv så vi stängde av den, och bara satt och myste och pratade lite. När klockan var 2.30 kände jag hur jag blev trött och gäspade. "Are you tired babe?" frågade Harry och jag nickade. "Well, you're more than welcome to stay here..." sa han och jag log och nickade. Vi gick upp till Harrys rum och jag fick låna en tandborste. "Uhm..I don't have enything to sleep in?" sa jag försiktigt och Harry gav mig en av hans tröjor. Han vände sig om och jog log. Jag drog snabbt av mig kläderna, och på med tröjan. "Done!" sa jag skrattande och han vände sig om igen, och vi la oss i sängen. Jag vände mig mot Harry, han tittade in i mina ögon. "I love you babe!" sa han. "I love you too!" viskade jag och kysste honom. När våra läppar mötes gick det som en stöt igenom kroppen. Jag ville ha mer. Jag satte mig upp, med ett ben på var sida om Harry, utan att släppa taget. Hans tunga brottades med min. När vi avslutade kyssen tittade Harry förvånt på mig. "Oh come on, did you think I was a nun or something?" sa jag och skrattade. "No but you just said..." började han. "I know what I said, and I know what I'm doing now.." sa jag och kysste honom. "I want you.." viskade jag i hans öra och jag såg hur han sken upp i ett leende. Han slet av mig min(hans)tröja och log ännu större.
Nästa morgon vaknade jag upp av ett duns. Jag satte mig upp och gnuggade mig i ögonen. Vart fan är Harry frågade jag mig själv. "Harry?" sa jag ganska tyst. "Down here.." hörde jag hur en morgontrött röst sa. Jag börjde mig över till Harrys 'sida' av sängen och tittade över kanten. Jag brast ut i skratt. Där nere låg Harry, med lakanet lindat runt sig. "What the hell are you doing down there?" fick jag fram mellan skratten. "No idea.. Now help me up babe!" sa Harry och jag sträckte ut min hand. Efter ett tag kom Harry up eftersom jag skrattade så mycket så jag släppte hela tiden. Varför han inte bara ställde sig up fattde jag inte, det var inte precis som om det var långt ner till marken från sängen.
Jag gick ner för trappan och såg till min förvåning att alla killarna satt där nere. Oh shit! Ville Harry att jag skulle träffa dom? Jag vände mig och försökte smyga upp för trappan. "Babe?" frågade Harry och jag frös till. Jag vände mig om: "Yeah?". "Come down, it's okey!" sa han lite så skrattandes. Jag log och satte mig brevid Harry vid frukost bordet. Han la sin arm på min höft och kysste mig. Louis harklade sig och tittade på Harry med en besviken/avundsjuk blick och alla började skratta. "Boys, this is Angie!" sa Harry och jag log. "Ah, so this is the Angie Harry's been talking about the past weeks?" sa Liam och jag tittade förvånat på både Harry och Liam. "Yeah, he's been like 'Yes, we're finally soon i'm London! Oh i hope Angie is still there' and 'Oh, I wanna meet Angie so bad! I miss her! Oh!'" sa Zayn och alla började skratta, tja alla utom Harry. "yeah, yeah that enough guys!" sa han och alla började skratta igen. "So Angie, do you work?" frågade Liam och jag nickade. "Oh, where?" frågade han igen och alla tittade på mig, Harry viste inte heller vart jag jobbade. "Ehm, I'm a model.." sa jag och de alla tittade på mig med stora ögon. "A..a lingerie model.." fortsatte jag försiktigt och de alla spärrade upp ögonen. "A lingerie model?!" sa Louis. Jag nickade. "Yeah, don't you guys think I fit as one or..?" började jag. De alla skakade på huvudena. "No, I'm sure you do!" sa alla utom Harry som log stort. "What are you smiling at Haz?" frågade Zayn. "I know she does..." sa han och log fortfarande minst lika stort och killarna började skratta(åt Harry) samtidigt som jag kände att jag rodnade lite. "Wow, a lingerie model?!" sa Louis helt plötsligt igen och denna gång var det Harry som svarade: "Yes Lou! My girlfriend is a lingirie model!" Hade Harry precis sagt 'girlfriend'? Wow! Så jag var hans flickvän? Efter en natt tillbaka i London? En fantastisk natt...
Gud va det kapitlet sög! Bara konversation och skit! UgH! -.-' Haha X)

Lina skriver:

Åhh gud din novell är skitbra!

Älskar den :)xx


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar