STRESSAD!

Heej!
Förlåt för att jag varit dålig de senaste dagarna! Har bara dålig fantasi, eller inte dålig fantasi utan mer svårt att få ner tankarna i ord! Haha, eftersom jag typ ser min novell som en 'film' i huvudet och då blir det en jävla massa konversationer, men det är skiit tråkigt att läsa! Så aa... Haha!
Men vad jag skulle säga va:
Jag kommer nog antagligen inte kunna blogga alls denna vecka. Jag har jävligt mycket med skolan. Har spanska prov imorgon. Sen ska man också lämna in ett arbete om USA där man ska välja 2ställen i USA att åka till och göra massa grejjer blablabla, som jag inte ens börjat med och har bara valt 1/2 ställen att åka till! Sen på torsdag så har jag matte prov + ska ha skrivit en tragedi, vilken jag skrivit ca 2/10 av! Och på fredag ska hela USA projektet vara klart + att jag ska ha gjort en redovisning och spelat in på iMovie och skicka till min lärare. Sen mitt i all dessa jävla läxor måste jag hitta tid att fangirla över killarna. Sen så kommer ju kanske dom i veckan, men ingen vet riktigt om och när så måste ta reda på det och OM dom kommer måste vi(jag + några kompisar) bestämma hur vi ska komma in till stan, när vi ska åka och sen övertala våra föräldrar om det! Och aa... Jävligt stressig vecka helt enkelt!
Men jag ska försöka skriva klart kapitel 4 idag! :D
Okej, ska fortsätta med att söka skit på internet till min USA 'resa' nu! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar